Trying to fit in - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu Trying to fit in - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

Trying to fit in

Blijf op de hoogte en volg Irene

18 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

Nadat al mijn koffers in de auto zaten, heb ik afscheid genomen van mijn laatste vriendinnen, mijn buren en mijn broertje. Daarna ging ik opweg naar Duinkerke met mijn ouders.
Om 18.00 hadden we de boot naar Dover. Na een 2 uur durende reis kwamen we om 19.00 aan in Engeland. Finally!
Je merkte meteen dat we in Engeland aan waren gekomen, want het was bewolkt, mistig en een beetje miezer: Welcome in England!
Na verschillende hotels te hebben geprobeerd, hadden we dan toch eindelijk een goed en mooi hotel gevonden waar ze nog plek voor ons hadden.
Mijn laatste avond, voor een jaar, met mijn ouders was gezellig, wat eten en beetje muziek luisteren, maar al snel naar bed, want ik was exhausted.

De volgende dag lekker een English breakfast in ons hotel en daarna toch echt op naar mijn hostfamily. Ik kon niet wachten, maar het was nog 2 uur rijden en met file en een kleine pauze werd het toch meer dan 3 uur.

Toen ik voor het huis stond werd ik toch wel een beetje zenuwachtig, maar ik had gelukkig mijn ouders nog :)
We hadden een warm welkom door mijn hostparents. Na even gezellig geklets te hebben, mocht ik toch echt zelf op zoek naar mijn au pair kindjes, want die waren te verlegen om naar beneden te komen. Ik vond hen boven in Frankie's room (het oudste meisje)
Ze vonden me meteen gezellig en lief en hebben in 10 minuten hun hele kamer laten zien en al de namen van hun poppen en knuffels verteld, zo lief. Mijn kinderen zijn erg lief, heel creatief, en super druk, maar denk dat ik het niet beter had kunnen treffen!
Mijn ouders zijn aan het eind van de middag weg gegaan en toen begon het avontuur toch echt!

Millie (de middelste) heeft meegeholpen alles uit te pakken en mijn kamer een beetje in te richten, dus mijn kamer was na een kwartiertje helemaal op orde. Daarna heb ik gepraat met mijn family terwijl de kinderen aan het eten waren. Nadat ze eindelijk op bed lagen ging ik met mijn hostmom naar de winkel, zo'n megastore, om voor ons het avond eten te kopen en om te kijken naar vegetarische vleesvervangers.
Na het avondeten (pas om 10 uur:o) ben ik maar meteen naar bed gegaan, uitgeput van alles.

Vandaag werd ik al vroeg (8.15) wakker van al het 'gegil' van de kinderen. ik wist wel weer meteen waar ik aan begonnen ben ;)
Na een rustige ochtend, douchen, spelen me de kinderen, je eigen ontbijt klaarmaken (wat vreemd is, omdat je alles mag pakken wat je wilt, maar het nog niet echt je huis is) gingen we gezellig met zijn alle lunchen.
Daarna nam mijn hostdad de kinderen mee naar een wandklimzaal en kon mijn hostmom me alles uitleggen. Dit was eigenlijk allemaal erg logisch en ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen dit jaar :)
Daarna had ik wat tijd voor mezelf en kon ik zo aanschuiven voor het avondeten. Mijn hostmom had zelf een speciale pan voor mij gemaakt, echt top!

De kinderen liggen eindelijk rustig op bed, mijn hostparents zijn er al een uur mee bezig (terwijl ik lekker beneden op de laptop zit) dus eindelijk is de rust wedergekeerd en ga ik lekker genieten van mijn avond en me voorbereiden op morgen, want dan begint het echte au pair leven en heb ik de kids de hele middag voor mezelf:)
goodnight xx

  • 18 Augustus 2013 - 21:20

    Es':

    Ha meis,

    Wat leuk dat je verhalen schrijft! Kan ik volgen wat je doet! Goed om te lezen dat je eerste dag al zo leuk was!

    Succes komende dagen en ik hou je verhalen in de gaten!

    Liefs!

  • 18 Augustus 2013 - 21:23

    Melanie:

    Fijn dat je het zo leuk hebt en dat je familie zo gezellig is. Volgens mij heb jij niet eens tijd om ons te missen! :P In ieder geval heel veel plezier en ik blijf je volgen! Xx je vriendinnetje

  • 19 Augustus 2013 - 10:55

    Astrid:

    Ha Irene,
    Hoop dat je hier tijd voor blijft houden. Ik ga
    Je volgen. Heb je de paraplu al nodig gehad?
    Hier regent het pijpenstelen en onweert het.
    Floor komt vanavond thuis van haar vakantie.
    Jij heel veel plezier daar. We keep in touch. :)
    Groetjes Astrid

  • 19 Augustus 2013 - 13:56

    Annemieke:

    hee meiss, ben blij dat je het al goed naar je zin hebt! ik mis je stiekem al wel een beetje hoor, gelukkig zit je niet aan de andere kant van de wereld ;) ik spreek je nog wel, veel plezier daar lieve xxxxxx

  • 21 Augustus 2013 - 13:12

    Meike:

    heel veel plezier meis, leuk om met je leventje daar mee te kunnen lezen :) xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 10657

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: