finally weekend ^^ - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu finally weekend ^^ - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

finally weekend ^^

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

na 4 dagen dan eindelijk weekend en ik heb deze dag ook gebruikt om uit te rusten :)

maandag begon dan toch echt mijn eerste 'werkdagje' je kan het niet echt werk noemen, want het enige wat je doet is een beetje oppassen, maar ik krijg er nog geld voor ook, dus dat is top!

ik kreeg gelijk de kinderen van half 10 tot 5 uur, omdat het vakantie was. Het ging eigenlijk heel goed. Nadat mijn hostmom naar haar werk ging heb ik mijn aupairkindjes een kadotje te geven, waar ze meteen mee aan de slag gingen. Mac (6) gaf ik een modelvliegtuigje die die in elkaar moest zetten, daar heb ik hem mee geholpen en daarna mocht hij hem gaan verven in camouflage kleuren. Terwijl Mac druk bezig was met verven, waren Millie en Frankie druk bezig met hun ' slinger' een uiltje en een vlindertje die ze aan elkaar moesten naaien en een hartje en een bloemetje.
Mac was klaar met zijn vliegtuig, maar moest nog 20 minuten wachten, totdat de verf droog was en wat gaan de minuten dan toch sloom!
De meiden kregen hun slinger niet af, want het was lunchtime.
Ik stond versteld, want ze doen echt 4 lagen op hun boterham :o eerst soft creamcheese, dan normale kaas, dan salami en dan ham.
en dan eten ze er vaak nog 2 of 3 ook, dat ze het wegkrijgen met hun kleine maagjes!
Daarna hebben ze mij het dorp laten zien, eerst langs school en toen naar het shopcentre. Het dorpje is gezellig klein, iig beter dan veen ;)
Na nog wat gespeeld te hebben, kwam mijn hostdad thuis, dus kon ik me even terugtrekken voor wat rust en had ik de hele avond voor mezelf (gewoon chillen in mijn kamer dus)

Wakker om 8 uur, dat denk je in ieder geval als je je wekker om 8 uur zet, nou ik was om half 7 al wakker door schreeuwende kinderen, maar omdat ik pas om half 9 hoefde te beginnen, ben ik maar in bed gebleven.
vanaf half 9 weer de hele dag gewoon gespeeld, maar vooral met mac en franke, want millie is wat lastiger en rent soms nogal snel boos naar boven om zich daar een kwartier tot half uur op te sluiten. En vandaag gebeurde dit wel 10 keer, wat erg jammer was.
om 5 uur zat gelukkig mijn werkdag erop :)

Op woensdag was het eignelijk hetzelfde als dinsdag, alleen was millie vandaag een stuk rustiger en was het en stuk gezelliger.
Toen mijn hostdad om kwart over 4 thuiskwam was ik al klaar, en terwijl mijn hostdad de kinderen mee probeerde te krijgen naar littlehampton voor bijles voor Milllie, heb ik lekker een uurtje gewandeld met de hond, om de omgeving een beetje te ontdekken. Het is echt mooi, veel weilanden, veel bos, heerlijk om een dagje te wandelen en weg te zijn van het drukke huishouden hier.
Ookal zijn het best wel lieve kids, ze zijn erg druk en al helemaal als je ze de hele dag moet bezig houden (a)

Donderdag stond ik versteld van hoe lief ze waren. Bijna geen ruzies en geschreeuw, alleen maar spelen met sylvenia's (een soort poppenhuizen, met diertjes als poppen)
en als je dan ook maar even ergens anders mee bezig bent, dan roept Mac alweer 'but we were ment to be playing sylvenia's' met een pruillipje, echt heel schattig!
Maar omdat ik dit al vanaf maandag speelde en ik niet meer een hele grote fatasie heb, heb ik toch maar na de lunch (wentelteefjes, waar ze vanaf nu dol op zijn) geprobeerd om wat anders te gaan doen, dus heb ik maar kleertjes gemaakt voor de dierenpopetjes, wat ze helemaaaal geweldig vonden :)
Omdat ik ook vond dat ik zoveel met ze speelde, vroeg ik aan ze wat de andere au pairs deden als ze aan het ' werk' waren, blijkt dat die gewoon een beetje erbij zaten en echt dingen voor zichzelf deden, dus ik ben erachter dat ik ook een keertje nee kan zeggen als Mac weer is vraagt, ' do you want to play sylvania's with me' :)

Vandaag dus lekker weekend, ik had gedacht lekker te kunnen uitslapen, maar ik moet die gedachte echt gaan veranderen, want dit keer werd ik om 8 uur wakker van al het gegil, dus maar een boek gelezen in mijn kamer en kwam er pas uit toen ze allemaal de deur uit waren :)
toen mijn hostmom terugkwam heb ik nog even gezellig met haar gebabbeld over het weekend en over vanavond, want ik ga gezellig met haar uit in worthing (vraag me af wat ik er van moet voorstellen om uit te gaan met mijn hostmom van rond de 40, maar wordt vast gezellig:))
Toen ze de kinderen weer ging ophalen heb ik gezellig met mijn mamma geskyped, maar dat heb ik afgesloten nadat de kinderen weer allemaal binnen kwamen. Ze moesten zich omkleden voor een bruiloft. na 10 minuten was de rust wedergekeerd en heb ik weer een heerlijke wandeling met de hond gemaakt :)
Daarna weer gezellig met zijn allen gegeten en daarna heb ik heerlijk aan de eettafel gekeken naar de chaos die hier heerste, want ze moesten om half 8 hier weg voor het feest van de bruiloft. Zo leuk als je zelf niet hoeft te werken en je kan aanzien hoe de kinderen niet luisteren, hoe er voor de 10e keer wordt geroepen dat ze zich moeten omkleden en al het gedoe er omheen.

En nu tijdens het wachten op de terugkeer van mijn hostmom maar even mijn blog bijwerken, zodat jullie ook kunnnen lezen, hoe heerlijk mijn baantje is, waarin er niks zoals school, huiswerk of ander deadline dingen voorkomen :)

  • 24 Augustus 2013 - 12:07

    Melanie:

    Hi Irene.
    Leuk om weer eens van je te horen. Ik zal eerlijk bekennen dat ik hier al een week op zat te wachten :P Ja ik ben heel zielig en maatloos momenteel. Ik zit eigenlijk ook een beetje te wachten op een aantal foto's; in ieder geval eentje van de kinderen en je kamer, dan kan ik me een beetje een beeld vormen van waar je je bevind ;)
    Verder gaat het hier prima. Ik moet echt super vaak werken omdat de meeste mensen alweer naar school zijn. Maar dit is m'n een na laatste weekend en dan ga ik bij de griek aan de slag. Maar ik heb afgelopen woensdag dus voor het eerst m'n ICT klasje gezien, en je raadt het vast al; maar 1 meisje. Ze heet Inge en is al 21. Hopelijk is ze een beetje aardig en kan ik met haar opschieten. Voor de rest een heel uiteenlopende klas; een hoop (game)nerds enzo, maar ook people's die een opleiding fotografie en rockacademie (supertof) hebben gedaan! Knapheid is trouwens wel ver te zoeken in m'n klas, maar gelukkig krik ik het niveau weer iets omhoog! :P Ik heb van maandag t/m woensdag Ardennenkamp waarbij we vooral onze eigen klas leren kennen. Een voordeel is wel; omdat we met zo weinig meisje zijn hoeven we niet zo lang te wachten om te douchen enzo :P Donderdag en vrijdag heb ik introductielessen van de 4 vakken (ja, het zijn er echt maar 4 :O ) die ik ga volgen. Dus elke dag van de week krijg ik 1 vaak en op dinsdag heb ik studiebegeleiding en proftaak. Heb wel lange dagen, meestal tot 4/5 uur op school, maar ik wen er wel aan :)
    Nou, volgens mij heb ik je redelijk op de hoogte gesteld! I hope to hear from you soon!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 10656

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: