nog maar 3 nachtjes en dan is het weer school:) - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu nog maar 3 nachtjes en dan is het weer school:) - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

nog maar 3 nachtjes en dan is het weer school:)

Blijf op de hoogte en volg Irene

31 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

Laat ik maar weer eens mijn blog bijwerken, gister bedacht ik me dat dat alweer een week geleden is, maar het was een drukke week!

Nadat ik mijn blog op vrijdag had geschreven, was ik gezellig op stap geweest met mijn 'hostmom' in Worthing. Al vergat ik wel mijn ID (I'm not so smart) konden we bij een pub naar binnen, waar op dat moment voor 5 minuten geen bewaker stond, fortunatly. Een hele gezellige avond gehad met mijn hostmom waarin we veel gepraat en gelachen hebben:)

zaterdag proberen uit te slapen, dus vanaf 8 uur (dankzij de lovely kids)elke keer beetje ingedut tot 10. Daarna ben ik er uit gegaan en heb ik 's middags Rebecca ontmoet. We hebben gelunched en veel gekletst en we kwamen erachter dat we echt in veel opzichten hetzelfde zijn, dus is erg fijn om een vriendin te hebben, die maar 10 min met de trein te bezoeken is. Yes, Angmering is een klein dorpje, maar het heeft zelfs een treinstation! echt top!

Zondag en Maandag had ik nog steeds vrij en toen heb ik me wel een beetje verveeld. Had niet zoveel te doen en had nergens zin in.
Ik heb wel voor de eerste keer gefiets deze dagen. Mijn hostmom had me afgezet met de fiets in Worthing en ben teruggefietst in een uurtje, met wind tegen, zon in mijn ogen(geen zonnebril), links rijden, smeer op mijn broek van mijn mountainbike, maar gelukkig geen heuvels! ^^

Op dinsdag moest ik weer oppassen de hele dag, maar zolangzamerhand weet ik wat ik kan verwachten en het liep weer gladjes.
Op woensdag zouden we een vriendin van mijn hostmom ontmoeten(the children and me) maar Mac was ziekjes en de kinderen van Cherry(vriendin) ook, dus het ging niet door. Mac was gelukkig in de middag alweer helemaal beter, waardoor we lekker pannenkoeken met kaas en ham konden eten :)

Op donderdag hebben de kinderen gespeeld tot half 11, snack-time! en daarna hebben ze hun lunchpakket gemaakt en zijn we met de hond op weg gegaan naar High Down Hill. Een 1,5 uur tocht, maar ze waren lovely. Na een picknick en some play time zijn we weer terug gegaan.
Dan ben jezelf moe als je thuis bent, van de hele dag lopen en verwacht je dat de kinderen al helemaal moe zijn, lopen en spelen, maar nee hoor, die hebben nog steeds energie voor 10... -.-'
Maar dan moet je de kinderen gewoon lekker laten spelen en jezelf op je gemak druk gaan maken over het avondeten en als je hostmom terug is gewoon je even terugtrekken en dan zit je dag er alweer op :)
's Avonds heb ik geleerd op brooddeeg en pizzadeeg te maken van mijn hostdad, dus als ik straks op kamers ga kan ik heerlijk zelfgemaakt brood eten ^^

Vrijdagochtend zijn we dan toch langsgegaan bij Cherry. Een hele aardige Engelse huismoeder met 4 meiden waar 2 meiden vriendinnen zijn van Millie en Frankie, dus was het een hele gezellige ochtend :)
Daarna ging het hier even mis en was de hele middag een drama, zelfs zo erg dat mijn hostmom terug moest komen van haar werk. maar nadat we met zijn allen gepraat hadden, was alles weer goed en gezellig en hebben we weer een heerlijke home-made pizza gegeten, terwijl we scooby doo keken :)

Nu is het zaterdag en kon ik eindelijk echt uitslapen, tot 10 uur, ik denk dat ik aan het gegil ga wennen :) Daarna ben ik op weg gegaan met mijn fiets en daarna de trein naar Chichester om 2 andere au pairs, Lea and Petra, te ontmoeten. 2 Hele gezellige meiden, waar ik een hele gezellige middag mee heb gehad en waar ik zeker snel weer mee afspreek!

Ik heb net mijn avondeten op en ga nu lekker genieten van mijn avond, dus nog even iemand mailen om te vragen voor pianoles en daarna lekker hangen voor de tv en morgen maar is lekker zolang mogelijk in bed blijven denk ik, heb eigenlijk een 14 uurig durende nacht nodig, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden :(

  • 02 September 2013 - 19:05

    Melanie:

    Goed dat je het zo naar je zin hebt. Jij redt je wel merk ik. Nou hier gaat alles ook prima, nog niet zo heel veel gedaan op school. Maar de meeste dingen heb ik je met skypen al verteld. Ik spreek je wel weer nadat ik m'n eerste dag bij de Griek heb gehad. Kusjes xx

  • 02 September 2013 - 21:07

    Astrid:

    Ha Irene,

    Leuk te lezen wat je zoal bezig houdt. Hoop geregel en verantwoordelijkheid.
    Ik was op zoek naar deze website, die ik nu overigens van je FB heb, maar
    kwam via google op je Prezi album voor je toekomstige gastgezin; leuke foto's!!
    Floor is vorige week op kamp geweest, 2 dagen met haar nieuwe studiegenootjes naar Gemert;
    leuke nieuwe meiden ontmoet en erg naar haar zin gehad.Vandaag heeft ze voor het eerst de collegebanken gezeten;
    ze weet me al veel te melden over 'het oor'.
    Je ouders komen dit weekend de boel hier leegeten "parasieten" zou je vader zeggen.
    Eindelijk komen ze deze kant eens op; ik zal een routebeschrijving sturen ;)
    Blijf vooral lekker af en toe wat schrijven, want wij vinden het erg leuk te volgen wat je doet daar overzee.
    Keep in touch darling.

    Kisses Astrid


  • 03 September 2013 - 11:17

    Annemieke:

    heb jij ook pannenkoeken met ham op? :o
    net weg uit nederland en nu al van je geloof afstappen tssss

  • 03 September 2013 - 11:54

    Irene Buying:

    Tuurlijkbannemieke, eigk qast maar voor de schijn mijn vegaverhaal, zodat ik aandaccht kreeg;p
    Nee grapje, voor mij wast alleen pannenkoeken met kaas:)

  • 04 September 2013 - 17:25

    Annemieke:

    jokkebrok

  • 04 September 2013 - 17:26

    Annemieke:

    die hond is trouwens echt lelijk haha

  • 04 September 2013 - 20:55

    Irene Buying:

    Llle honden zijn volgens jou lelijk annemieke, behalve een duitse herder..
    Tos echt een schatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 10663

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: