just 16 nightss of sleep and then.. - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu just 16 nightss of sleep and then.. - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

just 16 nightss of sleep and then..

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

houd me niet echt aan mijn woord, met me ' ik zal echt proberen wat meer te schrijven' maar ben de laatste weken sowieso best lazy!
Komt omdat ik toch wel uit kijk naar MIJN holiday :) Ookal heb ik waarschijnlijk 2 weken nodig om bij te komen hier in Engeland als ik terug ben, maar daar doen we het voor :)

Ik was gebleven bij woensdag..
Die avond kreeg ik te horen dat ik dag erna vrij was :)
Dat bekende dus uitslapen!! dus lekker tot 11 uur in bed blijven liggen, daarna met doggie naar het strand om even uit te waaien, maar het was nogal koud en mijn schoenen waren nat geworden, dus ik had het na 2 uur wel weer gezien, maar was wel lekker even een onverwachts dagje voor mezelf.
en om het nog goed af te sluiten naar de pub geweest met Rhu en Jack, dus was helemaal top :)

Vrijdag weer een gewone werkdag, maar de kinderen gingen weg met mijn hostdad voor het hele weekend, dus had het hele weekend peace & quiet met mijn hostmom :)
Op zaterdag werd ik wakker en toen vroeg mijn hostmom, wil je een lift naar Worthing? In 5 minuten was ik klaar (a) dus ben met haar naar Worthing gegaan, wat gewinkeld en wat gedronken en bijgekletst, Rebecca joined us after 2 hours and I had a great afternoon with her:)
On sunday I went to chichester to have a nice day with Jana and Chiara. It was lovely!
Ik kwam gelukkig pas weer terug toen de kinderen alweer op bed waren, anders had ik uren naar hun verhalen moeten luisteren en werd ik waarschijnlijk doodgeknuffeld. Een hond die je niet met rust kan laten totdat je echt naar bed gaat was al meer dan genoeg ;p

Op maandag begon het werkweekje weer. Net zo standaard als altijd.. Al had ik pianoles weer gecancelled (i'm soo bad). Op woensdag had ik boterkoek gemaakt :) want ik heb bedacht dat ik op het gebied van mijn bakken het voorbeeld van mijn hostmom ga volgen, want ik vind het idee van elke week iets lekker bakken en uitdelen echt lovely! Dus ga hier mijn bakingskills even verbeteren :)
Op donderdag naar chichester gegaan om Jana en Jana weer gezellig te zien, de ene Jana had ik al voor 3 weken niet gezien, dus we hadden weer veel bij te kletsen, aangezien zij naar huis was geweest :)

In het weekend denk je vrij te zijn, totdat je een stickeractie verzint en je verzint dat ze bij 50 stickers met jou ergens wat gaan drinken.. dus op zaterdag (wel nadat ik uitgeslapen had) op weg naar Worthing met Frankie for a drink and a little bit of shopping. Was echt wel heel gezellig, dus het was het waard :) en na 2 uurtjes werd ze alweer opgehaald en bleef ik met vriendinnetjes in de stad om bij te kletsen met Rebecca en Nora:)
en op zondag: LAZY DAY^^ helemaaal niks gedaan, zoo lekkerr<3 (vooral omdat je ook niet ergens in je achterhoofd hebt van ohw ik moet dit nog leren, of ik moet dit nog doen, want ik MOET helemaal NIKS :D studenten al jaloers?? ;p)

En toen was het weer maandagg..
Op dinsdag ben ik, voor de verandering, maar weer eens naar pianoles gegaan (a) maar had de laatste week wel geoefend, dus het was nuttig :)
Daarna heb ik Ben in Rustington ontmoet en hadden we gezellig middagje aan het strand, totdat ik de kindjes weer moest ophalenn
Op woensdag een keer niet naar worthing, maar naar Chichester om bij te kletsen met Lea :)
Op donderdag en vrijdag gewoon standaard dagen..

Op zaterdag ben ik met Nora naar Arundel gegaan. Wil wat meer plaatsjes ontdekken, want ga nu alleen maar naar Worthing en Chichester en dat wordt een beetje saai. Arundel is echt een lovely village with a castle and cathedral and a little river. Ook hebben we nog even Lea ontmoet voor een uurtje, want die woont daar toch en had niks te doen. Al bij al een gezellig dagje :)
Op zondag had ik een meidendagje met Rebecca. Zij was alleen thuis dus ging naar haar toe en toen hebben we Brownies gemaakt <3 echt super lekker! en we hebben de Hunger games gekeken: alvast inkomen voor volgende week, want dan gaan we naar Catching fire ^^ We can't waitt!

en dat was alweer een weekje en dan zijn we al weer aangekomen bij de maandag van deze week. Ben de laatste 2 weken echt heel moe, dus slaap snachts veel en overdag ook, weet niet precies waar het aan ligt, maar ach, ik houd van slapen, dus zo erg is het niet ;p
Ben dinsdag weer niet naar pianoles gegaan, want had niet geoefend (a) of eigenlijk had ik op donderdag 2 uur geprobeerd wat te spelen en het lukte niet, dus toen heb ik het opgegeven voor een hele week (a) dus was niet geheel mijn schuld ;p
En vandaag zou ik normaal gesproken mijn lunch hebben met Rebecca and others, but she had to work, soo just a day for myself :)

Morgen is het Sinterklaas en ja ik ben nu al jaloers als ik op facebook suprises voorbij zie komen. Ik wilde het hier vieren met wat vriendinnen, maar veel konden niet, dus ga nu gewoon gezellig met wat meiden bij iemand wat eten, wat ook gezellig is natuurlijk :) maar mag volgens mij wel mijn schoen zetten morgen met mijn au pair kindjes, dus dat helemaaal top!!
En ookal is het voor mijn idee eerst nog Sinterklaas en daarna pas Kerst, hier is alles al helemaal in de kerstsfeer, dus ga even kijken of ik dit weekend of volgend weekend naar een kerstmarkt kan gaan, om dat toch ook nog even te ervaren, voordat ik naar Nederland ga en het allemaaal weg is als ik terug kom..

Laatste weken waren rustige weken, maar toch druk. Ik denk dat ik ook gewoon echt vakantie nodig heb, but its just 16 nights of sleep and then HOLIDAY!
Kijk er echt naar uit, maar van de andere kant, het is dus nog 2,5 week en daar staan we zo en dan ben ik lekker 2,5 week in Nederland, maar dat is ook zo voorbij, want time flies if you have a lovely time! en dan heb ik nog maar 7 maandjes hier.. wat zo snel voorbij zal gaan en dat is helemaal niet leukk, want heb het zooo naar mijn zin hier! Maar studentenleven wordt ook top, dus eigenlijk moet ik helemaal niet klagen en gewoon genieten van mijn nog 8 maanden zonder studie :)

Nog wat kleine dingetjes:
- huis nog steeds niet op de markt :(
- hostdad weg dit weekend, dus dit weekend weer een topsfeer :)
- mijn bakkunsten zijn niet altijd geweldig, maar ik geef echt de schuld aan de oven, want zelfde brownierecept had ik gemaakt met Rebecca en daar was die super lekker en deze is helemaal droog, en heb precies hetzelfde gedaan -.-' dus is niet mijn schuld :)
- het is zo vroeg donker en koud :( maar ik houd van de winter, elke dag na school is het gezellig binnenactiviteiten doen, met fireplace on en lekker tegen elkaar aan kruipen, it's so cozy <3 maar goed, ook reden voor ruzie, want ach als je elkaar ook maar aanraakt is het al en snauw, maar ze zijn toe aan vakantie (houd ik mezelf voor)
- Ben echt verslaafd aan '24' mamma had deze dus meegenomen, en ben nu ongeveer 1 maand aan het kijken en ben al bij seizoen 6, heb natuurlijk zoveel vrije tijd (a) Het probleem is wel dat alleen mijn hardloop'schema' hier onder lijdt, maar nog maar 3 seizoenen, dus begin daarna wel weer(a)

Dat is het wel weer.. Denk dat ik mijn laatste blog schrijf nog voordat ik terug naar Nederland kom, want anders ben ik alles vergeten, zodrag ik in Nederland zit (a) duss de 19e kan je er weer eentje verwachten!

Liefs Irene

  • 08 Januari 2014 - 17:29

    Els Noordzij:

    Ha Irene,

    Een gelukkig 2014 en veel succes in Engeland.
    Hoop dat alles goed is met jou?

    Liefs Els uit Rotterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 10644

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: