drukdrukdruk - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu drukdrukdruk - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk

Blijf op de hoogte en volg Irene

13 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

De tijd gaat zo snel en heb het te druk om mijn blog bij te werken. Het is nu alweer 3 weken geleden dat annemieke aankwam :o het lijkt veel korter geleden, ookal heb ik echt veel meegemaakt in de tussentijd!
Ik zal even proberen jullie weer alles te vertellen wat ik heb meegemaakt! Houd gelukkig ook bij in mijn agenda wat ik doe, anders zou ik het echt allemaal vergeten!

Ik ben Annemieke dus op donderdag gaan ophalen van het treinstation. Daarna hebben we er 1,5 uur over gedaan om terug te komen (terwijl het normaal een half uurtje lopen is xd) Daarna hebben we veel bijgekletst en toen moest ik nog werken, dus is ze meegegaan om de kindjes op te halen :)
Nadat we klaar waren met werken, hebben we nog even gechilled en zijn we naar de pub toe gegaan. Ik had, op verzoek van Annemieke, Jack & Rhu (de Engelse boys) ook een open invitation gestuurd. Hierdoor kwam Rhu gezellig langs en heeft Annemieke hem dus ook ontmoet.

Na een kort nachtje moest ik weer vroeg op om de kinderen op school te brengen, terwijl Annemieke nog gewoon op dr nest lag..
Rond 11e zijn we op weg gegaan naar Brighton. Hier hebben we de pier natuurlijk gezien en verder beetje alle winkels en gewoon een hele gezellige tijd met elkaar gehad.
Op die momenten mis ik haar bijna meer, dan als ze in Nederland zit, want dan weet ik wat ik mis als ze er niet is <3
Na wat gegeten te hebben zijn we in Brighton naar een pub geweest en tegen 10e weer een trein terug gepakt.

Op zaterdag was het ook voor Annemieke vroeg op, want we hadden een trein om 8.44 voor London ^^
We hebben heel London gehad. Bijna alles lopend, dus onze voetjes waren wel moe aan het einde van de dag. We hebben 's avonds Picadilly Circus en Leicester square gezien, wat eigenlijk bij toeval was, maar waardoor het nog leuker is, want dan is alles verlicht en het heeft dan nog meer sfeer. Na nog een Cider te hebben gedronken in een pub (aan tafel met 2 best leuke jongens, die ons gewoon negeerde :o hoe kunnen ze!) hebben we ons helemaal kapot gelopen om onze trein te halen xd

We hadden eerst besloten om gewoon naar huis te gaan, maar omdat het Annemiekes laatste avond was, zijn we toch maar naar de pub in Angmering gegaan. We hebben hier weer een super gezellige avond gehad, waaronder 3 uur lang zitten op de patio in front of my house met een jongen die we nauwelijks kende xd

Op zondag weer vroeg op, dus het was echt een kort nachtje! om Annemieke weer op Gatwick Airport af te zetten :'( Tegen 12 uur echt afscheid genomen van haar. Zie haar gelukkig met kerst weer <3

De week nadat Annemieke langs was gekomen, wat het half term (holiday) for the children. Dat is dus geen vakantie voor mij helaas, dat is juist diehard werken. Ookal is het vermoeiend, vakantie dagen zijn echt leuk met de kinderen, want dan kan je juist iets ondernemen. Op normale schooldagen heb je maar 1uurtje/3kwartier om wat te doen, wat eigenlijk net iets te kort is :(

Dus op maandag zijn we maar meteen begonnen met vakantieplanning. Het is hier Halloween, dus ik heb samen met de meiden nagels gelakt in Halloween sfeer; zwart met pumpkins/spiderwebs/skeletons. Zij helemaal blij, dus dan is het altijd goed :)
's middags kwam mijn hostdad thuis met pompoenen, en hebben we dus pumpkin-faces gemaakt. Wat echt leuk is om te doen! Denk echt dat ik dat later ga doen met mijn kinderen rond Halloween :)

Op dinsdag ben ik een wandeling gaan maken in het bos, zodat ze een beetje hun energie kwijt konden. We kwamen terug met het halve bos, want tijdens onze wandeling kregen ze het idee, we gaan een kerstboom maken thuis. dus alle dennetakken die ze konden vinden hebben ze meegenomen. Ik liet ze lekker gaan; zijn ze alleen maar meer moe smiddags xd
En inderdaad, na lunchtime hadden ze niet veel zin om iets te ondernemen, dus hebben ze een beetje gespeeld en tv gekeken, terwijl ik de schooluniforms strijkte, want zelf al heb ik de hele dag de kids, ik moet ook nog householdduties doen.

Woensdag had ik heerlijk vrij, want mijn hostmom nam de kids mee naar Londen (waar ze echt een super gezellige dag hadden, hoorde ik later, wat goed is :)) Ik heb dus uitgeslapen en daarna ben ik heerlijk naar het strand gegaan met de hond voor wat ' tijd voor mezelf'

Op donderdag was het dus Halloween. Nou doet mijn family er niet echt heel veel aan behalve de pumpkin-faces, dus we hebben er verder niet veel aandacht aan besteed. We hebben wel een cake gemaakt, met een beetje een Halloween-sfeer. Hier zijn we de hele dag mee bezig geweest (altijd handig 1activiteit voor de hele dag)

Vrijdag ben ik als 'sociale activiteit' met mijn hostdad & the kids naar the climbinghall geweest en hebben we gelunched. Dit was echt wel gezellig :) Smiddags moest ik op ze passen, maar ze waren moe van de ochtend dus het was meer voor de tv zitten :)

Dat weekend kon in eindelijk weer mijn vriendinnen in Engeland zien, maar toen kon niemand :( Ik ben toen alleen naar Chichester gegaan en heb even gewinkeld, kwam daar wel een hele groep meiden tegen waar ik er een paar van kende en waar ik dus even mee gepraat heb, maar moest kleding kopen en dat kan ik dan het beste alleen doen :)
Savonds ben ik naar de pub gegaan, omdat Rhu zijn verjaardag vierde. Dit was echt wel gezellig, heb 10 nieuwe jongens ontmoet of zo:) Ook heb ik hier echt een hele leuke jongen (Ben) ontmoet ^^
Ipv naar huis te gaan, ben ik gaan crashen bij Rhu thuis :) was echt een hele gezellige avond!
Tegen 1e middags ben ik naar huis gegaan en ben ik naar bed gegaan (na de ondervraging van mijn kindjes(en hostmom)) en heb ik de hele middag, avond en nacht geslapen(a)

En op maandag begon mijn werkweek weer. Nou kan ik wel weer precies mijn werkweek gaan vertellen, maar mijn werkweken zien er allemaal hetzelfde uit. Al had ik pianoles gecancelled op dinsdag. maar op woensdag wel weer een lunch gehad met Rebecca & Mette. Verder is het vaak, slapen, householdduties, hardlopen, tv kijken of met de hond lopen. dus dit is gewoon heel standaard.

Wel ben ik op dinsdag avond met Rhu en Ben naar de pub geweest en hebben Rhu en ik gecrashed at Ben's place. Dit is niet super slim als je de volgende dag om 7.30 moet beginnen en het is een uur naar je huis lopen-.- maar goed, had wel weer een gezellige avond :)

Na mijn werkweek, ben ik op zaterdag gezellig wezen lunchen en wat wezen drinken met Lea (en een vriendin van haar) in Chichester. Ik had Lea al 4/5 weken niet gezien, dus was goed om weer bij te praten :) Daaarna zou ik eigenlijk naar huis gaan, maar ben ik met de trein direct naar Worthing gegaan om Rebecca te zien en hebben we gezellig samen avondgegeten en ergens wat gedronken in de pub :)

Zondag ben ik ook weer naar Chichester gegaan om Jana te zien en om gezellig een hot chocolate te drinken. gezellige meid om een middag mee door te brengen. Had haar nog maar een keer gezien en toen met de andere Jana en Chiara, dan leer je elkaar toch anders kennen dan als je een-op-een met elkaar bent.

Op maandag begon mijn normale werkweek weer.
Ik had weer mijn pianoles gecancelled, want ik had geen geld, omdat ik op vrijdag mijn VLUCHT NAAR HUIS rond kerst heb GEBOEKT!! :)
(waar ik trouwens heel lief van mijn hostparents een deel als vroeg kerstkadotje heb gekregen :))
Vandaag alweer woensdag en dus smiddags gezellig gelunched met Rebecca. Ben echt blij met haar als vriendin en de woensdagen zijn echt altijd top en kijk er echt naar uit :)

Zoals jullie lezen heb ik het hier dus echt heel erg druk en krijg ik nog steeds een groter sociaal leven :)
Verder nog wat andere kleine dingetjes:
-Heb dus mijn vlucht geboekt :) Ik ben van 19december tot 5 januari in Nederland, dus als je wat wil afspreken, reageer/sms/whatsapp/mail/dergelijke, dan kan ik dat beetje inplannen :) want wil zoveel mogelijk mensen zien in die 2,5 week <3
-De kinderen waren tijdens Half term echt super lief, en ze zijn echt attached to me since then. Elke keer als ik nu 's ochtends de keuken binnen kom geven ze me een knuffel, ook als ik ze afzet op school, en ze zeggen goodnight to me en geven vaak een knuffel en een kus.
Laatst gaf Mac mezelfs een knuffel en zei: I love you. en ik had echt zo van AHHHH<3 ik smolt echt!
-Nu ze weer op school zijn, zijn ze wel weer wat vervelender en ze zijn heel dralerig, maar ik denk dit omdat ze alle stress en gezeik hier in het huis willen negeren.
-De sfeer in huis is niet echt top. het huis is nu voor het grootste gedeelte af en gaat wel bijna de verkoop in. maar hierdoor komen er weer veel dingen aan die mijn hostparents moeten bespreken en dat geeft de nodige spanningen en arguments. Ik probeer daarom ook zoveel mogelijk niet thuis te zijn in de weekenden, want ik wil de ruzies niet horen(meestal zijn ze in het weekend) en anders moet ik de kinderen opvangen, en hoeveel ik ook van ze houd, ik ben wel vrij en ben niet degene die de kinderen moet opvangen als hun ouders weer is ruzie hebben, in mijn vrije tijd. Ik blijf erbij dat ze die ruzies niet in front of the children moeten voeren, maar goed, daar heb ik niks over te zeggen (a)
-Ik kan het verder heeel goed met mijn hostmom vinden en laatst zei ze dat ze echt super blij is dat ik er ben en dat ze nooit had verwacht dat ze zoveel fun met mij, als gewoon werknemer/aupair, zou hebben en dat ze echt hoopt dat we close contact houden ookal ben ik niet meer hier.
Dat betekend dat ik toch wel geliefd ben en dat voelt echt wel goed om te horen/weten
-Spreek echt veel af met de Engelse jongens hier, gewoon naar de pub of gewoon gezellig ergens heen om te kletsen en dat is echt heel gezellig en voelt echt goed.
-en juist omdat ik dus dat sociale leven hier in Angmering heb opgestart, hoop ik nog niet te verhuizen en anders gewoon niet te ver weg, want dat zou ik echt niet leuk vinden :'( (dit geld ook voor al mijn vriendinnen die ik hier in de omgeving heb gemaakt, wil ze echt niet kwijt <3) al zou de sfeer in huis wel omhoog gaan als we kunnen verhuizen, dus het is een beetje tegenstrijdig :(

Dit was het ongeveer wel weer, nu weten jullie weer wat ik heb uitgespookt in Engeland de laatste 3 weken.
Ik zal echt proberen wat meer te schrijven, maar zoals jullie zien drukdrukdruk, dus het wordt steeds moeilijker, but I will try!!

Liefss <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 10662

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: