Dutch dayss.. - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu Dutch dayss.. - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

Dutch dayss..

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

Ik blijf vergeten om jullie ook een beetje op de hoogte te houden, heb het hier namelijk toch drukker dan je zou verwachten, omdat je steeds meer vrienden maakt en hier dingen mee gaat doen.
Ik heb nu even een uurtje tijd, voordat ik mijn beste vriendinnetje Annemieke ga ophalen <3 Dus ik zal weer even vertellen wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen dagen.

De laatste dag die ik had verteld was vorige week dinsdag, net nadat ik mijn reisblog had geschreven, kwam ik erachter dat ik reactie had op facebook op mijn bericht die ik had geplaatst in de Angmering-facebook-group. Een meisje en een jongen, met dat meisje heb ik maar heel even contact gehad, maar met die jongen wat meer en die was ook wel in staat om mij een keer te ontmoeten en een beetje 'rond te leiden', dit is altijd fijn als iemand dat wil doen en dan raak ik meteen in contact met echt Engelse jongeren :) dus dit was Top!

Verder had ik verteld dat ik mijn overbuurvrouw had gebeld om langs te komen. Dit heb ik dus gedaan, nadat ik de kinderen naar school had gebracht en weer een ochtendje had hardgelopen. Het was echt heel gezellig, ze heeft me een klein beetje pianoles gegeven en kwam erachter dat ze muziek in London heeft gestudeerd en dat ze echt super goed is ^^ Verder hebben we veel gepraat en ondanks ze uit Belgie komt en eigenlijk Nederlands kan praten, praatte we vooral Engels (a)
Daarna weer de kinderen opgehaald en begon de afternoon-school-routine weer :)

Op donderdag zou ik met Jana wat gaan drinken, maar 's ochtends hadden we besloten dit op vrijdag te doen, want ik had het druk en zij had het druk. Ik heb toen een beetje huishoudelijk werk gedaan en voor de tv gehangen :)

Op vrijdag wilde ik dus op weg gaan naar het treinstation om Jana op te halen, maar toen kwam er bij haar een werker (in haar hostfamilyhouse) dus toen kon het alweer niet doorgaan. Ik heb toen zelf een chill dagje genomen, met beete voor de tv hangen, beetje geslapen, totdat ik de kinderen op moest halen :)

Op zaterdag heb ik uitgeslapen, mijn kamer schoongemaakt en daarna gewoon gewacht op mamma <3
Mamma kwam rond half 2 aan en toen hebben we hier thee gedronken, terwijl alle kinderen, mijn hostfamily and I onze cadeautjes, die mamma had gekocht, uit pakte. Echt absurd veel, maar altijd nice ^^ en Nederlandse kaas!!!
Rond half 4 zijn we hier weggegaan, op weg naar Worthing. We wilde eigenlijk high tea doen, maar omdat het al zo laat was hebben we gewoon bij een Costa wat gedronken en hebben we daarna lekker Italiaans gegeten:)
We waren rond 10 uur weer thuis en hebben nog wat gepraat, maar zijn al 'vroeg' gaan slapen, omdat mamma al super lang op was, omdat ze de boot enzo moest halen en het hier een uur vroeger was.

Op zondag zijn we rond 11 uur vertrokken naar Brighton.Ik mocht rijden^^ Eigenlijk is het veel makkelijker dan ik had gedacht, maar dit komt misschien ook omdat ik al niet meer hoef na te denken bij links rijden en eerst rechts en dan links kijken bij oversteken, omdat ik al 2 maanden in Engeland fiets..
In Brighton hebben we gezellig langs de promenade gelopen, het waaide echt super hard, op de zee waren echt van die surfgolven^^ Op de pier heb ik mijn eerste fish & chips op, sinds ik in Engeland ben, shame on me:$ but, Dutch chips is way nicer!
Daarna een beetje geshopt voor mijn verjaardag en nog gezellig ergens wat gedronken :) En we zijn naar een snoepwinkeltje gegaan, die heb je hier genoeg in Engeland, een ouderwets snoepwinkeltje, maar deze was ook nog eens met zo'n oud vrouwtje die perfect in je imagination past:)
Daarna op zoek gegaan naar een gezellig restaurantje. Ergens in een straatje achteraf een hele gezellige gevonden en weer heerlijk gegeten :)

Na een kort nachtje, mocht ik weer op 7 uur opstaan omdat ik gewoon moest werken (gelukkig maakte mamma me wakker om 10 over 7, want mijn wekker ging niet af xd)
Nadat de kinderen weer op school waren, heb ik mamma Angmering een beetje laten zien en zijn we daarna weer op weg gegaan naar Worthing. Eigenlijk wilde we naar Chichester, maar omdat mamma's navigatie nog op een uur later stond, dacht ik dat we dan maar een uurtje in chichester waren, dus zijn we maar naar Worthing gegaan. Gezellig voor de laatste keer wat gedronken en daarna heeft mamma me thuis afgezet en hebben we afscheid genomen. Daarna ben ik weer gewoon aan het werk gegaan; householdduties.. en daarna de kinderen weer opgehaald :)
's avonds kreeg ik een berichtje van de jongen op facebook, dat hij woensdag wat zou gaan drinken met een vriend en dat ik mocht komen als ik wilde: tuurlijk wilde ik dat :)
Op dinsdag ben ik na de morning-school-routine weer naar pianoles gegaan en heb echt wel wat meer dingen opgekregen om te leren, dus daar ben ik wel weer eventjes zoet mee :)
Daarna heb ik maar weer beetje rondgehangen thuis, had niet veel te doen, dus ben begonnen met '24' kijken ^^

Op woensdag heb ik dus eerst 2 uurtjes geslapen nadat ik de kinderen op school had gebracht, omdat ik zoo moe was. Daarna ben ik op weg gegaan naar Worthing, eerst met de fiets naar het treinstation, met de hond, wat echt goed ging. En daarna met de hond in de trein, wist niet hoe ze zou reageren, maar ze was echt super braaf. In Worthing heb ik weer gezellig bijgepraat met Rebecca, want we hadden elkaar al 2 weken niet gezien :) Jammer genoeg moest ik alweer weg om de kinderen op te halen. Na de afternoon-school-routine ben ik rond 8 uur dus op weg gegaan naar de local pub in the village centre en heb ik de jongen van facebook ontmoet en zijn (knappe) vriend (klein detail^^) en heb ik echt een hele gezellige avond gehad, veel gepraat en ze waren echt heel aardig en hebben mij zelfs netjes naar huis gelopen (omdat de straat waar ik woon echt super donkere is(geen lantarenpalen-.-' (wat van de andere kant weer als voordeel geeft dat je de sterren super goed kan zien)))

en nu is het dus alweer donderdag en ben ik super brak, ben geen student dus kan niet tegen alcohol en korte nachtjes xd (a) en ik dacht ga ik lekker even nog 2 uurtjes slapen voordat Annemieke komt, maar toen kwam de schilder, maar daar in tegen had ik nu dus tijd voor mijn blog :)

Ik ga nu nog even de was op hangen en dan op naar het treinstation om mijn beste vriendinnetje op te halen :D
Worden echt Top dagen! ^^

Zoals jullie lezen heb ik deze week dus eigenlijk allemaal Dutch dayss, except from wednesday, because then I met real English people :),
maar ik hoop mijn blog volgende week weer bij te werken en als ik wat extra tijd heb, toch wat foto's er bij te voegen :)

Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 10661

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: