19^^ - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu 19^^ - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

19^^

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

yeahh 19 year ^^
Het was echt een hele gezellige verjaardag:) Ik heb niet echt het gevoel gehad dat ik jarig was, maar dat komt waarschijnlijk omdat 19 niet echt een belangrijk jaar is, omdat je niks extra's mag zoals op je 18e. Maar ik ga dit jaar belangrijk en onvergetelijk maken :)
Toen ik de keuken binnenkwam feliciteerde ze me natuurlijk eerst allemaal. Daarna kreeg ik mijn kado'tjes (ik deed het natuurlijk al verkeerd, want ik pakte al een kadotje uit terwijl niet iedereen erbij was. but I didnt know the rules here :$ )
Ik kreeg van hostfamilie een engelse mok(zodat ik mijn eigen mok had hierzo), een fotolijst, een h&m-giftcard, kaartjes, receptenboek, Echt heel lief!
Nadat ik de kindjes naar school heb gebracht, ben ik naar het trainstation gegaan en heb ik gezellig mijn vrije tijd door gebracht met Lea :)
Nadat ik de kindjes op heb gehaald uit school hebben we ' birthdaycake' op (de arretjescake) wat erg in de smaak viel ^^
En nadat we avond eten op hadden en de kindjes lekker op bed lagen, ben ik gezellig met mijn hostmom wat gaan drinken in een local pub :)

Op dinsdag werd het weer gewoon standaard, dus kindjes naar school brengen, daarna pianoles, beetje strijken enzo en daarna kindjes weer ophalen :)

Op woensdag ben ik weer gezellig wezen lunchen, met Jana, Rebecca en Mette. Kijk altijd uit naar de woensdag voor deze lunchen, omdat het iets anders is dan 'alleen' thuis zitten.

Op donderdag, was het gewoon beetje thuis rondhangen, lekker de hele ochtend geslapen en daarna stukje wandelen met de hond :)

Op vrijdag hadden de kinderen een vrije dag, dus heb ik gezellig cookiemonstermuffins gebakken. De kinderen waren echt heel lief en we zijn er dan wel de hele dag mee bezig geweest, maar we hebben echt veel lol gehad, want naast de muffins maken, hebben we tv gekeken, een watergevecht gehouden en veel gespeeld. Dagen als zulke maken het echt leuk om au pair te zijn en zul je ook niet snel vergeten.

Op zaterdag heb ik alvast bijgeslapen voor de avond erna, overdag ben ik lekker 2 uur lang met de hond gaan lopen, beetje nieuwe stukken bos verkennen (het is echt een doolhof(a)), 's avonds ging ik heel gezellig, na een avontuur met mensen zoeken in een verkeerde trein, uit met Lea en vrienden van haar. Ik heb echt genoten, want uitgaan is echt een van de dingen die ik hier heel erg mis. Maar waarschijnlijk ga ik na deze keer, vaker uit, al is het maar een pint in een local pub pakken. Dat doen de meeste Engelse, dus ik moet mijn uitgaansgewoontes gewoon veranderen, in gewoon wat drinken met muziek ipv losgaan op de dansvloer..
Toen ik om 5 uur thuis kwam ben ik gaan douchen en gaan slapen. Ik had gehoopt gewoon door alle gillende kinderen en klappende deuren heen te kunnen slapen, omdat ik zo moe was, maar dat was toch niet zo :( dus om half 9/half10 toch maar mijn bed uitgekomen.
Na wat gegeten en tv gekeken te hebben, maar weer naar bed gegaan ( de kinderen waren lekker weg met mijn hostmom, dus rustt^^) Ik heb toen nog zo'n 3/4 uur geslapen voordat ik weer wakker werd door de kinderen. Dit had ik wel nodig :) Na avondeten en filmpje kijken, toch maar vroeg naar bed :)

Op maandag weer vroeg wakker, en kon nog steeds mijn bed niet uitkomen. Dus nadat de kinderen, na een ochtend van echt niet luisteren-.-' eindelijk op school zaten, ben ik weer mijn bed in gekropen en heb ik weer lekker geslapen tot 1 uur ^^
overdag slapen wordt echt een slechte gewoonte van me, dus moet hier echt mee ophouden! (a) ookal is het zoo fijnn!!
Daarna heb ik mijn huishoudelijke verplichtingen gedaan en de kindjes weer opgehaald :)
Na het eten kregen mijn hostparents weer een argument, dus ben ik gewoon een uurtje met de hond gaan wandelen (in het donker, wat dan toch wel beetje eng is(a) held op sokken;p had gelukkig de hond bij me)

Vandaag had ik eigenlijk pianoles, maar ik had vorige week niet echt geoefend, dus had dit afgezegd. In plaats daarvan ben ik maar weer eens gaan hardlopen with the dog, want dat had ik al een tijdje niet meer gedaan(a) voelde wel weer goed, even een beetje sporten.
Ja inderdaag ik zei het: het voelde goed. Zijn de meeste mensen niet gewend, dat ik dat kan zeggen over sporten ;p (Engeland veranderd me dan toch wel;p)
Daarna heb ik nog iets gedaan, wat de meeste voor onmogelijk hadden gehouden: ik heb een telefoongesprek gevoerd, in het Engels nog wel! :o
Ik ging mijn overbuurvrouw bellen, (die uit Belgie komt en al 92 is) om te vragen of ik morgen langs kon komen, gezellig voor a cup of tea and a pianolessen. Want als zij goed is, dan ga ik gewoon gezellig bij haar pianolessen volgen, want zij doet het gratis ^^
En daarna heb ik gewoon beetje voor de tv gehangen, totdat het tijd was om de kinderen te halen en heb ik weer is een gezellige en grappig middag gehad, vooral aan tafel zijn ze soms zo fantasierijk :)

En ik heb net gezellig met mijn mamma geskyped, die dit weekend gezellig langs komt :) en daarna weer even bijgekletst met Desiree, want die had ik al 8 weken niet meer gesproken :o en die was gezellig online :)

Nu ik mijn blog weer even heb bijgewerkt, over mijn eerste week als 19-jarige, ga ik de laptop maar weer even aan mijn hostdad geven en ga ik zelf maar is naar bedje toe. Ben gesloopt, ookal heb ik niet echt veel gedaan (a) denk dat op kinderen passen toch vermoeiender is dan ik denk:$

Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 10655

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: