last week/days of me being 18 - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu last week/days of me being 18 - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

last week/days of me being 18

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

Het gaat zo snel, morgen word ik alweer 19 jaar, wat betekend dat ik hier alweer 7 weken zit en het wordt beter en beter.
Je weet namelijk wat er van je verwacht word, wat je moet doen en het gaat allemaal veel soepeler!

Ik was gebleven bij donderdag. Nadat de kinderen op school zater, ben ik terug gegaan naar bed, want ik was echt moe en gewoon omdat het kan!^^
's Middags heb ik een beetje piano gespeeld en beetje de was gedaan, dus eigenlijk een onzin dagje, heerlijk!

Op Vrijdag heb ik zandkoekjes deeg gemaakt toen de kinderen op school zaten en heb ik samen met Mac deze gemaakt na schooltijd. Ik wilde het eigenlijk met alle kindjes doen, maar mijn hostmom was vroeg thuis, en nam de twee meiden mee naar den winkel. Maar het was gezellig met Mac, als ik de kinderen een-op-een heb, zijn ze ontzettend lief en vertellen ze veel meer dan dat ze er alledrie zijn.

Het weekend had ik voor 'mezelf' gehouden, dus niet afgesproken met vriendinnen. Dus ik heb zaterdag uitgeslapen en de hele dag expeditie robinson gekeken :)
op zondag heb ik weer uitgeslapen en ben daarna de hele middag op het strand geweest met de hond, het was heerlijk weer, en het strand is maar 10 minuten by car.

Op maandag kwam de schilder, dus ik kon niet echt weg. Niet dat ik iets had gepland, maar wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar om helemaal bezweet terug te komen, vond ik niet zo'n goed idee, dus heb ik maar een beetje in het huis gerommeld.
Dit was ook op dinsdag het geval, al ben ik wel even 1,5 uur weggeweest voor mijn pianoles. Ik heb toen thuis koekjes gebakken, zodat ik die woensdag mee kon nemen toen ik ging lunchen met Rebecca en Mette, wat weer super gezellig was!
Op woensdagavond heb ik ook weer even geskyped met Annemieke, Daborah en Melanie, wat echt heel gezellig was :)

Op donderdag heb ik weer helemaal niks gedaan en alleen beetje geslapen overdag :)

Vrijdag was het dierendag ^^ Niet dat ik er heel veel aan heb gedaan. Mijn hostdad was home the whole day and my hostmom was also home early, so I had again just a chilling day.

On saturday my hostmom and the children left around 9, but i just wake up at 10, so I didnt meet them, and they were gone for the whole weekend to nanny. Ik ben op zaterdag naar Chichester geweest met Jana, Jana en Chiara. 2 meiden had ik nog niet ontmoet en het was echt heel gezellig :)
's Avonds heb ik pizza gegeten en de film 'Life of Pi' gezien, echt een goede film :)

Op zondag heb ik weer uitgeslapen en heb ik arretjescake gemaakt (voor mijn birthday tomorrow) en daarna ben ik weer naar het strand gegaan met de hond. Mijn hostdad had me gebracht en opgehaald, dat scheelde weer uurtje lopen :)

en nadat ik had gedouched kwam mijn hostmom en the children weer thuis en was het over met de rust. Ze gaan nu gelukkig alweer naar bed, zodat de rust weer wederkeert :) Want ze zijn wel echt heel erg druk, maar dat merk je pas als ze er even niet zijn geweest(a)

en morgen is mijn Birthday ^^
zal wel heel anders zijn dan ik gewend ben, maar ik heb ook hier lieve mensen om me heen, dus wordt zeker gezellig :)

Liefss

ps ik kan geen foto's toevoegen, want de laptop die ik kan gebruiken hier, die doet het niet op de nieuwe wifi-router. Ik kan alleen op die laptop mijn foto's naar de laptop kopieren en niet op degene die ik nu gebruik. Dit moet ik doen om ze op deze site te plaatsen van deze site..
Ik zet er wel veel op fb :)

  • 06 Oktober 2013 - 21:59

    Mam:

    Van harte gefeliciteerd met je 19 e verjaardag!!

  • 07 Oktober 2013 - 11:12

    Els Noordzij:

    Lieve Irene,

    Gefeliciteerd met je 19e verjaardag!
    Ver weg maar ik ben je niet vergeten.Best wel vreemd jouw verjaardag bij een opair gezin.
    Hoop dat zij het ook gezellig voor jou hebben gemaakt.Ik zal vandaag jouw ouders bellen.Zal binnenkort jouw reisverslag lezen en weer een keertje reageren.

    Irene,een gezellige dag nog heeeeeel veeeeel gezonde jaren erbij.

    Liefs en xxxxxxxxxxxxxx (tant) Els uit Rotterdam

  • 07 Oktober 2013 - 13:52

    Caya:

    Gefeliciteerd Irene! Hopelijk heb je een leuke dag xx

  • 13 Oktober 2013 - 16:22

    Oma Buying:

    Hallo Irene,

    Ik heb heel je reisverslag gelezen. En ik vind dat je het heel geweldig doet, dat je heel veel beleeft,
    je hebt wel 3 belhamels; je hebt je handjes vol. Ik lees dat je gelukkig ook daar heel veel vriendinnen
    hebt leren kennen - leuk!
    Ik hoop dat je daar nog een hele fijne tijd daar mag beleven, ik wens je alle goeds toe en veel geluk!
    Op naar de Kerstdagen, dan zie ik je weer - gezellig!
    Kusjes van Oma Riet

    ps ik denk heel veel aan je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2418
Totaal aantal bezoekers 10657

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: