home - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu home - Reisverslag uit Angmering, Verenigd Koninkrijk van Irene Buying - WaarBenJij.nu

home

Blijf op de hoogte en volg Irene

13 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Angmering

De week is weer omgevlogen! Maar dat komt omdat ik ook alweer ben gewend aan de schoolroutine. Ga dit nog wel 11 maanden volhouden :)

Vorige week zaterdag heb ik weer lekker kunnen uitslapen en heb ik daarna gewoon zitten wachten tot het 3 uur was en ik naar Chichester ging.
Cherry (vriendin van mijn hostmom) kwam langs met de kinderen, dus daar heb ik nog even mee gepraat en daarna heb ik mijn trein gepakt.
Mijn hostmom bracht me naar het station en net nadat ik een kaartje had gekocht kreeg ik een smsje van Lea : Fackk!! mine train is cancelled and the next one too, because an animal on the line!
Ik dacht neeee :( maar ik dacht als het een levend dier is dan gaat die wel weg, dus ik zal nog maar een half uurtje wachten en inderdaad, de tweede trein reed wel, dus half uurtje later toch op de trein gestapt en Lea zit elke keer in dezelfde trein, dus dat is meteen gezellig.
We zijn gezellig naar de film gegaan, ' about time', echt een leuke film en daarna hebben we ergens gegeten, waar ze het lekkerste chocoladetoetje ever hadden :D
was echt een gezellige dag

Op zondag ben ik rond 1 uur naar Worthing gegaan en ontmoette ik als eerste Lea weer in de trein en daarna ontmoetten we Rebecca, Jana en Josephine. De laatste twee zag ik voor het eerst, amar het was echt heel gezellig. We hebben lekker warme chocolademelk gedronken, want het was een regenachtige dag en gewoon gezellig gekletst.

En toen was het maandag en moest ik weer werken..
elke dag is het weer hetzelfde:
De kinderen zijn echt vervelend 's ochtends, ze doen moeilijk over hun lunchbox, zijn altijd afgeleid, gaan boven spelen, terwijl ze zich moeten aankleden, zijn altijd alles vergeten en kwijt als we weg moeten, Mac doet de laatste dagen echt heel moeilijk over schoenen aan doen en weg gaan, vaak moet ik echt boos op hem worden en is de reis naar school altijd heel gezellig -.-'

en smiddags haal ik ze weer op, eers Mac en dan wachten op Frankie&Millie. Deze week zijn ze niet zo heel erg tegen elkaar. Meestal doen ze moeilijk over hun rugtas leegruimen, maar gaan daarna of heel lief met zijn allen Sylvanian's spelen of iedereen speelt ergens anders en is er geen gegil/geschreeuw/gevecht gaande :) Ik hoef vaak niks te doen :)
om 5 uur maak ik super, en om half 6 gaan we eten en komt vaak mijn hostdad thuis en mijn hostmom rond 7 uur en dan ben ik allang klaar, en hoor ik nog het gedoe om alle kindjes in bed te krijgen.

in mijn vrije tijd overdag doe ik verschillende dingen,
zo heb ik maandagochtend de hele tijd met Daborah geskyped, daarna hardgelopen, gedouched en toen was het alweer bijna tijd om de kinderen op te halen.
op dinsdag heb ik piano schoongemaakt en daarna naar mijn pianolerares gegaan om alles te 'bespreken' was dus echt onzin, want alles wat ze zei, hadden we al via de mail besproken, maar oke..
smiddags ging ik labels in de schooluniforme naaien, voor wat extra money :)
op woensdag heb ik weer hardgelopen, gedouched en daarna gezellig gelunched met Rebecca, en miste ik bijna mijn train, waardoor ik bijna de kinderen niet kon ophalen, oeps :$ volgende keer maar iets eerder dus
op donderdag heb ik helemaal niks gedaan, behalve de rest van de schooluniforme labelen, maar had helemaal nergens zin in en verveelde me daardoor alleen nog meer
en vandaag is het vrijdag, heb ik geprobeerd hard te lopen, maar voelde me niet echt lekker en ben dus maar terug naar huis gegaan, gedouched en doe nu rustig aan. Waarschijnlijk komt het gewoon door slaap gebrek, want ik ga niet echt op tijd naar bed doordat ik of een film kijk, whatsapp met mensen, gezellig met hostmom/hostdad in the kitchen aan het praten ben of op skype zit met Annemieke tot 12 uur of zoiets.
Toch hoop ik dat ik morgen weer beter ben, want het is weekend :) en heb erg veel gepland ^^

Verder volg ik alles op facebook en whatsapp, omdat ik teveel vrije tijd heb. Lees ik zelfs teletekst, dus houd al het nieuws wel in de gaten, zelfs meer dan toen ik in Nederland zat. Ben ik toch wel jaloers op iedereen die studeert, al geniet ik ook wel van dit jaar en zijn 11 maanden eigk nog steeds te kort ;p
Maar omdat ik toch nog zoveel contact heb met Nederland, verbeter ik mijn Engels niet echt, dus ik ga volgende week eens proberen om van maandag tot vrijdag even ' offline' te zijn, kijken hoe dat bevalt en of dan mijn engels wat beter wordt :)

Dus tot het volgende week zaterdag of zondag! xx

  • 14 September 2013 - 01:36

    Annemieke:

    O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Angmering

Irene

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10662

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 08 Augustus 2014

au pair jaar

Landen bezocht: